Al meu adorabil:

sâmbătă, 12 iunie 2010

Greu cu pisici şi neveste

De vreo săptămână trăiesc în miniatură 'drama' bărbatului musulman. Îmi amintesc de o discuţie veche de ani buni cu nişte cunoscuţi de religie musulmană pe care îi întrebasem de ce nu au mai multe soţii, ci doar una, având în vedere că religia le permite. Răspunsul lor amuzat a fost că niciun bărbat musulman nu se încumetă să-şi ia mai multe soţii, când trebuie să le oferi tuturor aceleaşi lucruri, în mod egal, de la timp, iubire, atenţie la cadouri, aur şi absolut orice. Niciuna nu trebuie să fie nemulţumită, niciuna nu trebuie să primească nimic mai puţin sau mai mult decât cealaltă. Ceea ce evident poate fi extrem de obositor şi costisitor. Mi-am amintit de discuţia aceasta în momentul în care am primit pachet spre găzduire pe cele două pisici ale mele, Gia şi Ţuchiana. Aflate în vizită în capitală, locuiesc acuma, pentru câteva săptămâni, la mine. Şi cum ambele sunt pisicile mele cu acte în regulă, desigur că trebuie să mă împart absolut egal între cele două. Şi în mancarea pe care le-o dau, şi în joaca pe care le-o acord şi în scărpinatul pe burtică, şi în alergatul lor până sub pat când fac drăcii şi în discuţiile de noapte bună. Şi desigur, pentru că şi-au împărţit şi teritoriul în casă, trebuie să dorm o noapte în dormitor, o noapte în sufragerie pentru a nu crea injustiţii şi a nu supăra pe vreuna. Cu toată încercarea mea de a fi egal împărţită, ele desigur că sunt nemulţumite, fiecare are impresia că este grav nedreptăţită. Astfel că stau amândouă îmbufnate şi acre pe biata de mine. Îi cred pe musulmani că e greu cu mai multe neveste, nici cu pisicile nu-i mai uşor.

P.S: Sunt sigură că se vor naşte discuţii din cauza ordinii în care le-am prezentat pozele... în apărarea mea vreau să zic ca am ales doar din considerente de ordine alfabetică... nu că scuza asta mă va scăpa...


GIA

ŢUCHIANA

Niciun comentariu: