Al meu adorabil:

sâmbătă, 26 iunie 2010

Am visat

Am visat un vis minunat. Am visat alai de fiinţe celeste toate în straie de sărbătoare, trecând cu pas plutit, onorând cu prezenţa şi puritatea lor pe cel ce urma să vină. O fiinţă atât de înaltă şi de preaiubită de Dumnezeu, încât Acesta Însuşi îi croise poartă rotundă din piatră pentru a-i întâmpina paşii şi a-i sărbători venirea.
Iar eu, creatură măruntă şi tenebroasă, priveam dintr-un colţ cu ochi mijiţi şi fascinaţi la divina procesiune, neputând să cuprind cu privirea şi nici să înţeleg cu mintea întreaga-i strălucire.

3 comentarii:

Eu spunea...

Si ai aflat care era Fiinta care urma sa vina?

CrisiMi spunea...

Pai acuma sper sa se faca si partea a doua pentru lamuriri. De genul 'Batman revine'.

Eu spunea...

Batman sau Superman?