Al meu adorabil:

marți, 15 iunie 2010

Domnul Viselor

Umblă vorba printre surate că ar exista un Domn al Viselor. Cică-i bărbat tare bine, tare şarmant, uns cu toate alifiile şi cu toate tehnicile de cucerire, volatil dar totuşi suficient de consistent. Practic nu poţi să-i rezişti odată ce ţi-a ieşit în cale. Pare un fel de Zburătorul, ceva de genul lui, dar vine direct în vis când vrea el. Nu e nevoie să fie chemat pe fereastră şi nu lasă urme pe trup, spre deosebire de seamănul său Zburătorul. Mult mai practic, mult mai silenţios. Este limpede că are şi mai multe fane decât Zburătorul, aşa că nu ştiu cum reuşeşte să se împartă în orele atât de puţine ale nopţii. E atât de maestru însă că nimeni nu se plânge, toată lumea îl adulează. Mi s-a spus de asemenea că-i tare pretenţios. Adică nu vine dacă nu eşti o femeie îngrijită, parfumată, dichisită şi în timpul somnului. Face o verificare strictă şi aspră şi dacă nu treci testul nu apare. Nu înţelegeam eu de ce drăguţa mea prietenă petrece ore întregi înainte de culcare aranjându-se, coafându-se, colorându-se şi după asta se bagă direct la somn. Apoi m-a lămurit. Sigur n-a vrut de la început să recunoască motivul. A trebuit uşor uşor să scot de la ea cuvinţele şi abia după un timp a declarat cu jumătate de gură toată povestea. Iar în seara asta mi-a mărturisit că Domnul Viselor are şi palat, şi după ce-ţi verifică unghiile şi eşti găsită în regulă ai ocazia să fii invitată acolo, dar asta nu-i pentru oricine. Mai e însă un aspect care mi-a fost de asemenea clarificat de curând, nu apare în fiecare seară, dar niciodată nu ştii când are chef să vină, aşa că trebuie să fii mereu pregătită, aranjată şi să speri că nu te-a uitat. Ce să zic. Domnul ăsta al Viselor pare un pic cam pedant şi cam cu aere de star de Hollywood. Eu una, mereu am fost de partea Zburătorului, aşa mai dintr-o bucată şi mai necizelat cum e el. Până acum nu cred că Domnul Viselor m-a convins.

2 comentarii:

Unknown spunea...

e greu cu barbatii din ziua de azi

Eu spunea...

Evrika! Acuma inteleg complet discutia de pe mess de ieri :))