Al meu adorabil:

miercuri, 7 iulie 2010

Totul e organizat cu cap

Lucrurile-s toate orânduite cu cap în lumea asta şi până şi în casă la mine. Sunt ferm convinsă de aşa ceva. Şi iată că faptele au venit încă o dată să-mi confirme această idee.
Având în vedere starea mea acută de faliment din perioada recentă, m-am apucat să caut prin cămări, după provizii mult timp ignorate dar foarte utile în momentele astea. Aşa că am găsit nenumărate surprize plăcute - şi gustoase, de ce să nu recunosc, de care uitasem că ar mai exista. Făcând tot mai adânci săpături, am ajuns în cel mai uitat şi ocult loc al cămărilor (nu că aş avea vreun palat cu o sumedenie de cămări). Ei şi aici toate grijile mele au dispărut ca prin farmec. Îngerul păzitor, drăguţul de el, nu ne lasă niciodată de izbelişte. De-aia nu avem niciodată motive de îngrijorare, lucrurile sunt deja bine organizate în univers. Am găsit o pungă de arpacaş...adică, în cazul cel mai extrem, ultimul lucru pe care pot să mi-l fac este o colivă. Lucrurile stau în ordinea lor firească.

Niciun comentariu: