Al meu adorabil:

vineri, 23 iulie 2010

Da, sunt o persoana care 'zburdă'

Pentru toţi cei care de-a lungul timpului m-au acuzat sau care vor mai fi tentaţi să ma acuze pe viitor ca nu stau locului, că îmi place să merg pretutindeni în plimbări, să plec în excursii, să mă văd cu prieteni şi amici, să am activităţi permanente alături de oameni şi de multe ori departe de casă - într-un cuvânt că îmi place să 'Zburd' (după cum mi s-a reproşat); pentru toţi cei care vreodată şi-au dorit să mă lege de calorifer (chiar aşa am fost ameninţată, nu este doar o figură de stil proprie), să stau mai degrabă pe lângă casa omului şi să nu ies afară fără stăpân, sau să stau să aştept să vină rândunicile pentru a face un anume lucru,
am de zis următoarele:

* Nu eu am o problemă că îmi place să 'zburd' ci problema e a acelora care consideră că faptul că îmi place să fiu activă şi să mă plimb prin locuri frumoase sau să fac lucruri pe cont propriu este un lucru condamnabil, poate că ei dau o semnificaţie umplută cu conţinut negativ şi greşit acestui fapt din cauză că aşa procedează ei şi nu se pot controla, pe principiul 'Hoţul strigă primul hoţul'. Dar eu ştiu foarte bine ce fac şi că 'a zburda' pentru mine nu înseamnă a prejudicia pe alţii, sau a neglija lucrurile pe care m-am angajat să le fac, sau a mă comporta greşit, sau a înşela oamenii sau alte lucruri reprobabile. Înseamnă doar că spiritul meu neliniştit mă îndeamnă mai degrabă să fac lucruri decât să stau să vegetez. Şi că ştiu când le pot îmbina pe toate în mod eficient şi procedând corect faţă de ceilalţi.

* Întotdeauna am 'zburdat', 'zburd' şi acum, şi cu siguranţă voi 'zburda' şi pe viitor, alături de cineva sau singură. Şi dacă paşii mei vor trebui să meargă într-o zi pe drumuri prăfuite din lumea asta, vor merge, pentru că înseamnă că am ceva important de făcut şi că voi face acel lucru ţinută de mână sau nu. Şi dacă într-o bună zi pensulele mele mă vor ajuta să am o expoziţie de pictură la, să zicem aşa un oraş la întâmplare, de exemplu, Amsterdam (ipotetic, că poate nu voi avea nici vreo expoziţie la mine în casă)voi fi acolo să susţin ceea ce sunt.

* Da, sunt o persoană care 'zburdă' şi nu e vorba de ceva ce trebuie tratat, sau vindecat cu timpul, pentru că nu este o boală sau ceva rău. E vorba că aşa sunt eu din fabricaţie, iar astea sunt lucrurile pe care le am eu de făcut în această viaţă, să fiu în preajma oamenilor, să fiu pe drumuri. Nu răpesc timpul nimănui, nu chinui pe nimeni.

*Cine nu poate înţelege că 'zburd', cine mă acuză de faptul că 'zburd' , ca şi cum acest lucru ar fi un lucru greşit faţă de ceilalţi, în loc să stau la vatră, aşteptând ca viaţa mea să fie croită din alte părţi, s-ar putea să aibă o problemă cu sine însuşi. Cine mă iubeşte mă iubeşte, cine mă urăşte mă urăşte. Eu una, ştiu şi ce responsabilităţi îmi asum când cică 'zburd' şi că pentru orice pas bun sau greşit dau socoteală unor Foruri Înalte.

*Bun, acuma că am declarat public faptul că 'zburd', mai are cineva vreo problemă cu mine?

Niciun comentariu: