Al meu adorabil:

vineri, 21 mai 2010

Sa am grija ce-mi doresc!

Mare vorba, mare adevar! De atatea ori s-a intamplat si inca nu m-am invatat, inca trebuie sa ma trag de maneca si sa casc ochii la fiecare dorinta puternica, sa am grija ca mai devreme sau mai tarziu mi se intampla. De mai mult timp imi tot surade ideea fantasmagorica (sau poate nu) sa se intample ceva inexplicabil si sa dispara brusc toata tehnologia moderna din lume, de la toata lumea. Si sa ramanem ca-n Evul Mediu, unde nu era nici electricitate, nici unde radio, nici calculator nici internet, nici toate celelalte; din dorinta mea diabolica de-a vedea cine se va descurca si cine nu si cum vor sta lucrurile, si desigur in ideea mea orgolioasa ca eu voi fii 'cool' si nu ma voi simti afectata nici daca va pica Evul Mediu peste mine. Si cum mi-am tot dorit chestia asta, Dumnezeu a zis sa-mi dea, dar nu de tot, ca sa nu imi dau cu pumnii in cap direct si sa-mi blestem mintile incetosate, ci doar sa gust un pic din delicii. Asa ca de aproape doua saptamani mi-a luat internetul. Sigur ca n-am fost chiar cool, si nici impacata cu ideea, ci m-am scandalizat ca n-am internet si ca mie imi trebuie si ca nu vreau sa stau fara. Si desi mi-am propus sa ma dezbrac rapid de obisnuinte, oricare ar fi ele, inca mai e o parte incapatanata si fara logica din mine care vrea cu indaratnicire sa aiba internet. Partea asta din mine se simte mai indepartata de lume fara el... desi partea mea desteapta stie ca e oricum iluzorie senzatia internetului si cam multa pierdere nejustificata de timp. Si tot partea mea cea indaratnica, aia care nu vrea sa coopereze cu partea desteapta, e cea care m-a tarat sa abuzez de netul altor persoane, macar sa-mi verific un mail si sa las 2-3 mesaje. Ce sa mai zic... tot nu m-am invatat. Probabil ca internetul meu se va reintoarce la mine in cateva zile. Si probabil o sa ma bucur. Dar in acelasi timp nu ma bucur. Pentru ca as vrea sa nu mai am nicio obisnuinta si sa ma adaptez din prima, fara impotrivire interioara la orice fel de Ev intunecat si teribil. Si pentru treaba asta, plus si din cauza partii diabolice care imi intarata mereu curiozitatea, inca imi doresc sa se intample ceva si sa dispara toata tehnologia moderna din lume.

Un comentariu:

Unknown spunea...

oricum, s-a vazut si aseaza, suntem 'way behind' cu tehnologia. Suntem inca in Evul Mediu, da!