Al meu adorabil:

luni, 3 mai 2010

Bătrânii înţelepţi se duc în locuri mai faine

Aşa se zice, că bătrânii înţelepţi pleacă în locuri mult mai faine faţă de agitaţia şi deşertăciunea din lumea asta a noastră. Ceea ce înseamnă că ar trebui să-mi doresc să devin 'bătrân înţelept' şi nu alte lucruri, ca obiectiv al vieţii mele. Teoretic. Practic îmi doresc să fiu înţeleaptă. Clar, fără dubiu. În rugăciunile mele întotdeauna cer înţelepciune. Dar tot practic, nu-mi doresc să fiu bătrână, absolut deloc. Ceea ce probabil înseamnă că nu sunt încă suficient de înţeleaptă, ca să înţeleg care e de fapt obiectivul de dorit. Tot practic, am şanse mult mai mari să ajung bătrână decât înţeleaptă chiar dacă nu mi-am propus acest lucru. Ceeea ce iese din toate aceste afirmaţii pare doar că-mi dă dureri de cap şi mă confuzează. Un lucru însă este sigur, în acest moment nu sunt nici bătrână, nici înţeleaptă, nici nu am adoptat încă obiectivul cel mai inspirat pentru viaţa mea. De unde rezultă în mod direct că voi mai petrece un timp, cine ştie cât de lung, în lumea asta a noastră agitată şi plină de deşertăciuni. Adică, practic, nicio şansă să plec într-un loc mai fain prea curând.

Niciun comentariu: