Al meu adorabil:

vineri, 12 martie 2010

Acu, acu (I)

Chiar acu acu aş vrea:

* să mănânc magiun din prune de la Argeş, fiert fără zahăr şi tare până face "spiţe" - greu de explicat ce-s alea pentru cine nu cunoaşte diferenţa dintre adevăratul magiun şi cel modern făcut pe fugă (adică fiert doar în câteva ore în loc de 4 zile de învârtit continuu în aburi şi cazane)- pus pe pâine neagră veritabilă, adică nu doar colorată cu coloranţi cafenii;
* să-mi azvârl peste cap părul meu cel lung şi lucios căruia după ce crescuse a nu ştiu câta oară cu bogăţie îi şoptisem că o să am grijă de el de data asta - şi l-am amăgit;
* să mă întind cu burtica plină de magiun pe un trunchi de copac doborât şi să privesc de jos cerul şi lumina printre frunzuliţe sute şi sute de mii, ca pe un mozaic în care senzaţia este că ordinea firească a lumii s-a schimbat;
* să-mi cuprindă el din mers cu braţul talia, în felul lui teribil de protector, aşa cum n-am mai văzut la nimeni, şi nici nu ştiu dacă măcar era conştient de ce infuzie de bine şi cald crea.

Niciun comentariu: