Al meu adorabil:

luni, 26 aprilie 2010

O dependenţă aparte

Sunt femei dependente de sex, sau femei dependente de relaţii de cuplu, femei dependente de bărbaţi, sau de banii lor, sau de puterea lor, sau de orgoliul feminin... Eu nu sunt dependentă nici de sex nici de bărbaţi nici de celelalte ... sunt dependentă de sentimentul de dragoste. Şi nu ştiu care-i mai teribilă de fapt dintre toate dependenţele astea. Sunt dependentă de un drog al inimii, de senzaţiile de copleşire când respiraţia se opreşte în stern. E atât de îngrozitor de minunat să mă îndrăgostesc încât vreau să trăiesc aşa fără oprire. Nu simt dragostea în stomac sau în fluturii din stomac, nu i-am simţit niciodată. Simt dragostea direct în inimă şi în leşinul ei, în vena care-mi străbate gâtul, în plămânii care inhalează aerul sacadat, în înţepăturile din vârfurile degetelor, în slăbiciunea din coloana vertebrală, în chimicalele care-mi intoxică sinapsele nervoase. Pot să simt atât de puternic sentimentul de dragoste până când mă zdrobesc în bucăţele interioare, până când simt că mă prăbuşesc, până când aerul pe care-l respir mă arde, până când mintea se dispersează în pulbere şi corpul îmi pare rănit de sute de spini. Cineva înţelept mi-a spus cândva că nu se teme de nimic decât de el însuşi. Când dragostea îmi circulă prin corp şi minte, într-adevăr mă pot teme de mine însămi. Este cea mai extremă stare şi de-asta spiritul meu o caută mereu, mai avid decât în celelalte căutări. Sentimentul de dragoste este o dependenţă teribilă şi fascinantă. Şi n-are nimic de-a face cu sexul, cu bărbaţii, cu orgoliul, cu celelalte, are de-a face cu mine.

Niciun comentariu: