Al meu adorabil:

joi, 21 ianuarie 2010

"Oamenii mă lasă să mă mint, eu o fac mereu iubind"

Materia primă ce mă compune este iubirea, am simţit-o mereu şi nu am niciun dubiu. Iubirea şi pasiunea nu-s prezente în viaţa mea doar atunci când sunt legate de vreo minunăţie de bărbat, de vreo frumuseţe de peisaj, de vreun scumpic de animăluţ sau de vreo altă mirobolantă încântare. Iubirea este din mine şi este în mine la fel de intensă în fiecare clipă şi îmi strigă să n-o ţin prizonieră. Este precum o lumină ce uneori e difuză iar alteori se focalizează ca un reflector asupra unui bărbat, sau a unei idei, sau a unui sunet, sau asupra unui altceva ce mă mistuie. Dar nu dispare niciodată şi întotdeauna iese la suprafaţă, pentru că este un cadou ce mi-a fost dat pe veci. Tristă şi lipsită de emoţii nu am cum să fiu atunci când nu am pe cineva sau ceva să iubesc ci doar atunci când uit de magnificul cadou ce-mi este imprimat în inimă. Şi de-aia am să iubesc mereu.

Niciun comentariu: