Al meu adorabil:

marți, 11 decembrie 2012

My "World peace"

Dacă aş fi în finala unui concurs de frumuseţe, nu oricare, ci chiar "Miss Universe", că doar n-aş participa la vreun concurs mai mărunt de-atâta, când m-ar întreba care e planul meu de acţiune...eu n-aş zice celebrul  "world peace", nu că nu-i o chestie frumoasă, doar că nu e planul meu cel mai măreţ de care să mă preocup. În schimb aş zice "cupluri minunate şi mereu mai înfloritoare". Căci ştiu că iubirea creşte în timp .. că ăsta-i rolul ei, să crească să înflorească să strălucească, nu să dispară în 2 sau 3 ani cum zic prognozele celor dezinformaţi şi pesimişti şi distructivi, nu să se transforme în duşmănii, agresiuni, minciuni şi-nşelăciuni, să scoată ce-i mai întunecat dintr-o persoană. Înflorirea, asta-i rolul iubirii, iar rolul oamenilor e s-o ude şi s-o crească, că nici pomii fructiferi nu cresc singuri. Asta-i afirmaţia mea ideală de Miss Universe, şi nu ştiu ce ar putea face un bărbat pentru asta, dar ştiu că femeile pot face multe, multe, de la alegerea seminţelor roditoare şi cele mai potrivite la întregul cultivat. Pur şi simplu ştiu.

Niciun comentariu: