Al meu adorabil:

luni, 28 ianuarie 2013

Scrisori de dragoste (6) - Domn peste inima mea

Ce să-i faci, căci e aşa                    
Te-am pus Domn peste inima mea,
Eu am vrut, eu te-am făcut
Aşa-mi place şi-am putut,
Eu te urc, eu te ridic
Eu te-nalţ, tot eu te schimb,
Eu te-aleg, şi ieri şi azi
Eu te ţin ca să nu cazi,
Tu te naşti nimic şi gol
Şi te fac că vreau eu Domn,
Eu te-aleg clipă de clipă
Când te las, eşti iar nimica,
Rege peste inima mea
Eu te-nscăunez aşa,
Nici nu eşti nici nu exişti
Prinzi contur când eu te simt,
Rege eşti când eu voiesc
Doar domneşti când eu iubesc,
N-ai nici formă n-ai nici trup
Domn eşti tu când eu te urc,
Şi când vreau să te răstorn
N-ai nici sceptru n-ai nici tron,
Eu te ţin sau te gonesc
Te pun Domn când eu doresc,
Rege peste inima mea
Eu iubesc şi pot aşa,
De m-opresc să te aleg
Te faci iar pribeag şi sterp,
Domn peste inima mea
Eu te fac să fii aşa.

Niciun comentariu: