Al meu adorabil:

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

My precious

O pasăre îşi dă inima ca alta să poată supravieţui. O pasăre pleacă de la mine, o alta vine. O pasăre îşi sacrifică inima ca să îmi amintesc de preţioasa mea inimă. Nu doar să-mi amintesc că-i preţioasă ci ca să am grijă de ea. Da sigur, şi fără exces de sare, zahăr şi grăsimi .... dar mult mai mult şi mai departe de atât. Ca să selectez ce pătrunde la inimă, să o hranesc cu linişte şi calm, veselie şi dragoste, cu ceea ce o încântă, ca să-mi întorc spatele de la emoţiile triste, agresive, fricoase, de la regrete şi îndoieli. Ca să mă lupt eu cu dinţii pentru inima mea, pentru ca în inima mea să vină şi să rămână doar sentimentele care-mi sunt sănătoase. Iubita mea porumbiţă bolnăvioară şi-a dat inima ca să ţin minte pentru totdeauna cât de preţioasă e inima mea. Şi ca să aibă, o altă inimă de porumbel, şansa sa de a se salva şi a trăi cu bucurie.


Niciun comentariu: