Al meu adorabil:

marți, 14 ianuarie 2014

Nufărel de bucătărie

S-ar putea să câştig un premiu internaţional pentru descoperirea acestei noi specii de plante. Nufărul de bucătărie, care a apărut pentru prima oară în istorie sub masa din bucătăria mea...în cutia cu apă de băut pentru animala cu blană. Nufărel e verde mititel, din sămânţă de origine necunoscută poposită pe nesimţite, şi aşa cum a apărut aşa a şi rămas de mai mult de o lună. Nici pisica nu-l bea, nici el nu creşte, nu se ofileşte, nu se destramă, nu se face mare. Doar pluteşte îngheţat în timp. Pluteşte cât sunt ziua şi noapte de lungi în apa din cutie. Prima dată când l-am zărit am vrut să-l arunc, apoi mi s-a făcut milă şi l-am mai lăsat. Apoi altă dată l-am aruncat un pic...mi-a părut  rău l-am recuperat şi l-am pus înapoi în cutia cu apă, din care pisica oricum nu bea. Apoi am început să prind drag de el şi chiar să mă gândesc dacă i-aş putea crea un habitat mai generos, dar oarecum mă tem că i-aş strica traiul fericit pe care-l duce acum, şi nici pe el nu-l văd să dea semne că ar vrea să se schimbe ceva. Aşa că doar îi mai adaug apă, să aibă în ce pluti relaxat. Îmi aminteşte de mine, fără griji, plutitoare în cutia mea cu apă proaspătă în care vreau să rămân şi care pentru mine pare mare.

Niciun comentariu: