Al meu adorabil:

marți, 24 aprilie 2012

Revelatia de azi

Cineva mi-a dat o idee pe cat de simpla pe atat de fascinanta. Am avut o revelatie, mi-am dat seama de ce am o gramada de idei si nu le pun in practica inca, de ce am o gramada de dorinte in care investesc energie si nu s-au indeplinit inca, si diverse de acelasi soi.
Pai mi-a zis cineva ca daca tot te rogi si lansezi in Univers o idee, un proiect, o dorinta, ar trebui sa precizezi si un moment in care ai vrea sa se indeplineasca... altfel ce iti trimite inapoi Universul? Desigur ca Universul, dragutel cum il stiu, raspunde mereu, doar am vazut asta, dar, deoarece nu i-ai mai zis si cand sa-ti trimita ce vrei, el iti trimite cand vrea el, cand considera de cuvinta ... iar Universul are la tiiimp, gramezi, pentru el 10 ani nu inseamna mai nimic, dar pentru tine... si 10 zile sunt uneori prea mult de asteptat.

Si tronc, mi-a picat fisa, diferenta sta in micul amanunt temporal.
De acuma cand mai doresc ceva, cand mai rostesc vreo rugaciune sau vreo rugaminte, voi mentiona: "chiar acum", "de azi", "de saptamana viitoare"  etc. Clar pentru mine, clar pentru Univers, toata lumea fericita.