Al meu adorabil:

marți, 10 aprilie 2012

Eroii de poveste ...

Am obosit si sincer mi s-a luat nespus de eroii de poveste. De eroii din povestile mele, in care joaca oamenii din viara reala.
M-au epuizat toate povestile tesute in jurul celor din viata mea, carora le incredintez partituri bine puse la punct pentru a deveni eroi in povestirile mele, personaje cu roluri bine definite, epice, marete... Oamenii din realitate nu-si joaca rolurile atribuite pana la capat, uneori se ridica la maretia partiturii dar nu in permanenta, alteori fac dupa cum ii taie capul si firea umana. Iar eu am obosit sa le tot atribui roluri bine definite, sa le explic cum sa intre in pielea personajului care se asteapta de la ei si cel mai tare am obosit sa stau cu inima stransa cat un purice cand recita alte partituri sau sa transpir de incordare concentrandu-ma, eu cu emotii pentru ei, cand au tendinta sa devieze de la rol.
Pur si simplu, am obosit, mi s-a luat, m-au epuizat toti eroii astia din povestile mele.
Nu-i deloc rentabila meseria de scenarist in lumea altora. Asa mai bine ma concentrez in exclusivitate pe personajul-eroina, EU. Sa iasa barem epopeea.

Niciun comentariu: