Al meu adorabil:

luni, 5 iunie 2017

Diva Butaforică

  Mult am căutat, mult m-am rotit peste cap de trei ori câte trei şi încă trei şi iată că am aflat în sfârşit cine sunt. Adică prima întrebare din seria de multe ale celor neliniştiţi (cine sunt? încotro mă îndrept? de ce? de când? de unde?). Mulţi nu află niciodată. Dar eu de ieri ştiu ceea ce am căutat mereu... Sunt o Divă Butaforică. Da. Asumată. Cu accente acute şi profunde de divă, cu accente contagioase şi cu atât mai profunde de butaforie.
Cum am aflat? Nu mai contează. Sunt. Fără îndoială, am fost şi înainte, dar nu aflasem încă. Ceva ceva tot bănuiam, că de-asta m-am apucat să caut. Păi da, am rezolvat această mare enigmă, mi-am luat o piatră de pe inimă. Brusc totul este mult mai simplu. Tot ce am de făcut, zi după zi, noapte de noapte, în fiecare minut şi ori de câte ori uit, este să fiu Diva Butaforică ce sunt. Atât.
Da, sunt Diva Butaforică şi înfrumuseţez zile, clipe, forme, oameni, viaţă şi toate celelelte lucruri mărunte care urmează una după cealaltă.

Niciun comentariu: