Al meu adorabil:

duminică, 28 octombrie 2012

My own

Ideile şi experienţele altora mi-au fost de enorm ajutor... şi de foarte foarte multe ori de absolut niciun ajutor sau de încurcătură. Dar astea din urmă nu contează, pentru că ajutorul primit a fost şi e enorm, ajutorul de la acel pic de sfaturi utile pentru mine. Atât de util e ajutorul încât reacţia din inimă e să vreau să-l trimit mai departe ca să ajute şi pe alţii. Am încercat să dau mai departe de la alţii.
Doar că e o şmecherie la mijloc, eu una nu pot trimite sfaturile altora şi înţelegerile altora mai departe, am încercat şi n-au avut putere şi nici eficienţă. Pentru că sunt ale altora, îşi pierd toată forţa dacă le transmit eu. Eu dau forţă şi putere propriilor experienţe şi trăiri, căci în ele stă întreaga mea credinţă şi o bucată din sufletul meu. Şi atunci pe astea le dau mai departe, pe ale mele trăiri şi sfaturi, în felul meu. E singurul mod în care pot fi mai departe de ajutor cuiva. Nu-i de mirare că nu mi-au plăcut niciodată sfaturile de genul "se zice..., cutare zice că... " bla bla. Sfaturile la a doua mână îşi pierd de mii de ori mai mult valoarea decât o maşină la mâna a doua.